دیدار استاندار آذربایجان شرقی با شورای معاونان دادگستری کل استان به مناست هفته قوه قضائیه
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با شورای معاونان دادگستری کل استان به مناست هفته قوه قضائیه
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در دادگستری کل استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با شورای معاونان دادگستری کل استان دیدار و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری کل استان با شورای معاونان دادگستری کل استان دیدار و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین باقرزاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس دادگاه های تجدید نظر استان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: استاندار آذربایجان شرقی جزو یادگاران دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند و حضور استانداری انقلابی و حزب الهی در استان مایه مباهات است.

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی طی این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرگفت: شهید بهشتی به عنوان معمار مجموعه قوه قضائیه و شخصیتی بودند که در حرکت نظام سازی انقلاب اسلامی، عنوان قوه قضائیه و قانون اساسی را به یادگار گذاشتند.

استاندار آذربایجان شرقی   با بیان اینکه  هدف از این دیدار قدردانی از زحماتی بوده که در مجموعه دادگستری استان تلاش میکنند، ادامه داد: در استان با مدیریت دکتر خلیل الهی و دادستان و معاونان محترم و دیگر همکاران همه در راستای اعتدال و احقاق حقوق مردم و مقابله با بعضی پلشتی ها و جریان هایی که در کشور به دنبال تضییع حق و حقوق و قانون و مقررات هستند تلاش می کند.