دژاگه: بازی مقابل ۶۰ هزار هوادار پرشور لذت بخش است / هنوز خیلی کار داریم،باید به بازی بعدی فکر کنیم
دژاگه: بازی مقابل ۶۰ هزار هوادار پرشور لذت بخش است / هنوز خیلی کار داریم،باید به بازی بعدی فکر کنیم

بازیکن تراکتورسازی تبریز، با بیان اینکه بازی مقابل این همه هوادار پرشور لذت بخش است، گفت: اما بود هنوز خیلی کار داریم و امیدوارم به همین صورت بتونیم ادامه بدیم. به گزارش قلم پرس، اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی مقابل سایپا در گفت و گو با خبرنگاران اولین برد در خانه مقابل این […]

بازیکن تراکتورسازی تبریز، با بیان اینکه بازی مقابل این همه هوادار پرشور لذت بخش است، گفت: اما بود هنوز خیلی کار داریم و امیدوارم به همین صورت بتونیم ادامه بدیم.

به گزارش قلم پرس، اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی مقابل سایپا در گفت و گو با خبرنگاران اولین برد در خانه مقابل این همه تماشاگر بود که کمک کردند و امیدواریم به همین صورت ادامه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که در فوتبال همیشه مهم بوده موضوع هوااداران و تماشاگران است، وقتی انسان در مقابل این همه تماشاگر بازی می کند لذت بخش بوده و البته اینکه بتوانیم ببریم و دل این مردم رو خوشحال کنیم جای خوشحالی بیشتری هم دارد.

دژاگه تاکید کرد: اولین برد خانگی در مقابل این همه هوادار داشتیم  و حمایت آن ها هم بسیار کمک کرد، اما بود هنوز خیلی کار داریم و امیدوارم به همین صورت بتونیم ادامه بدیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.