دو پارک آماده بهره برداری و دو پارک در حال احداث است
دو پارک آماده بهره برداری و دو پارک در حال احداث است

به گزارش قلم پرس؛ داوود طالب نژاد گفت: پارک سفیر شهرک طالقانی و پارک صائب خیابان صائب در اردیبهشت ماه افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.شهردار منطقه ادامه داد: پارک محله ای صائب با وسعت ۱۰۰۰متر مربعی از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی در ملک سهم شهرداری منطقه احداث شده است که با […]

به گزارش قلم پرس؛ داوود طالب نژاد گفت: پارک سفیر شهرک طالقانی و پارک صائب خیابان صائب در اردیبهشت ماه افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه ادامه داد: پارک محله ای صائب با وسعت ۱۰۰۰متر مربعی از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی در ملک سهم شهرداری منطقه احداث شده است که با آسفالت خیابان فرعی دسترسی به این پارک عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده و افتتاح خواهد شد.
وی عملیات های عمرانی و همچنین باغبانی پارک ۱۱ هزار و ۸۰۰ متر مربعی سفیر شهرک طالقانی را پایان یافته عنوان کرد و افزود: در حال حاضر آبخوری ها و نیمکت ها جاگذاری می شود که این پارک نیز در چند روز آینده همزمان با پارک صائب افتتاح خواهد شد.
طالب نژاد احداث فضای سبز در سطح حوزه شهرداری منطقه در کنار عملیات های عمرانی را از سیاست های مهم و جدی منطقه و شهرداری تبریز دانسته و گفت: مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال با ۱۰۰ هزار متر مربع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان آزادی با ارتش و پارک ۶ جنگلی شهریار با هکتار وسعت در ضلع جنوبی شهرک شهید تجلایی را فضاهای سبز در حال احداث ذکر کرد.
شهردار منطقه ۳ پارک یاس در حاشیه اتوبان شهید کسایی در کنار ترمینال مرکزی شهر تبریز، پارک دفاع در حاشیه بلوار دفاع بعد از زیر گذر خرمشهر به سمت میدان فاطمیه و پارک تجلایی در شهرک تجلایی را از پارک های احداث شده سال های اخیر شهرداری منطقه ۳ عنوان کرد.
وی افزود: ۴ پارک سطح حوزه ازجمله پارک هیات علمی واقع در انتهای خیابان مارالان، پارک سعدی در شهرک طالقانی، پارک کوثر در حاشیه بلوار دفاع (روبروی مجتمع فرهنگی هنری دکتر مبین) و پارک مهر در خیابان ابوذر نیز در سال گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی و سایر همکاران منطقه باز آماده سازی و تعمیرات اساسی شده است.