دوشنبه‌های میثاق با شهدا
دوشنبه‌های میثاق با شهدا

[ad_1] مدیریت شهری جدید تبریز در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا و بهره‌ مندی از رهنمودهای ارزشمند آنان روزهای دوشنبه هر هفته را به دیدار با خانواده‌های شهدا اختصاص داده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تکریم خانواده شهدا و آشنایی با دغدغه‌های آنها در حوزه شهر و مدیریت شهری  و ارائه خدمات ویژه به […]

[ad_1]


مدیریت شهری جدید تبریز در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا و بهره‌ مندی از رهنمودهای ارزشمند آنان روزهای دوشنبه هر هفته را به دیدار با خانواده‌های شهدا اختصاص داده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تکریم خانواده شهدا و آشنایی با دغدغه‌های آنها در حوزه شهر و مدیریت شهری  و ارائه خدمات ویژه به محرومین و مستضعفین جامعه، یکی از رویکردها و سیاست کاری شهردار جدید تبریز است.

 همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با این برنامه شهردار نیز در نوع خود قابل توجه هست. 

شهردار تبریز در این باره می‌گوید: روح مطهر شهدای والامقام موجب برکت در جامعه ما است و در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی‌مان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ خانواده‌های شهدا نیز بر گردن همه ما مخصوصا مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند و تمام تلاش ما این خواهد بود که با انجام وظایف خود به صورت احسن، دین‌مان را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

 

وی ادامه می‌دهد: برنامه ما این است  با خانواده های معزز شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم و در این راستا رابطی برای ارتباط با خانواده شهدا تعیین خواهم کرد که مرتب با خانواده های شهدا در ارتباط خواهد بود.

یعقوب هوشیار معتقد است باید همواره به خاطر داشته باشیم که مسئولیت هایی که به دوش ما گذاشته می شود، تداوم همان مسئولیت های شهدای والامقام است و به همین خاطر باید با جان و دلمان در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم ؛ بسیاری از داشته های کنونی و عزت بین المللی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ پس بر همه ما واجب است در هر جایگاه و شغلی که هستیم با انجام دقیق وظایف خود، دین مان را به شهدای والامقام ادا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با همراهی شهردار در این دیدارها، این اقدام شهردار را مثبت ارزیابی کرده و بر تداوم این حرکت تأکید می‌کند.
حجت‌الاسلام رسول برگی می‌گوید: اقتدار امروز نظام اسلامی و امنیتی که داریم را مرهون شهدایی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان است.

 

وی معتقد است: شهدا با از خودگذشتگی و نثار خون خود در راه ایمان و اعتقاداتشان ایثار کردند و مادران و پدران شهدا نیز با شکیبایی  الگوی صبر و ایثار جامعه شدند.

برگی امنیت و عزت روزافزون ایران اسلامی را مرهون خون‌های شهیدان دانسته و ادامه می‌دهد: وظیفه ما نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تداوم راه آنان و خدمت به خانواده‌های ایثارگران است.

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز نیز به عنوان ام‌‌الشهید، همراه شهردار در این دیدارها است، او می‌گوید: به عنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر بر خود وظیفه می‌دانم همواره پیگیر امور خانواده های محترم شهدا باشم.

 

حکیمه غفوری تبریز را شهر ایثار و فداکاری معرفی کرده و بر تداوم اقدامات فرهنگی و شناساندن بیشتر اسطوره های مقاومت به جوانان تاکید دارد.

روزهای دوشنبه هر هفته بنا بر سیاست کاری یعقوب هوشیار شهردار تبریز اختصاص به دیدار با خانواده والامقام شهدا دارد و بر همین اساس نیز شهرداران مناطق نیز مکلف به اجرای این سیاست کاری در منطقه تحت پوشش خود هستند. به خصوص شهدایی که متاسفانه تا کنون به نوعی کمتر به آنها پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/


[ad_2]