دود شدن ۸ درصد از تولید ناخالص ملی به واسطه نقاط حادثه خیز/ وجود ۷۱ نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان
دود شدن ۸ درصد از تولید ناخالص ملی به واسطه نقاط حادثه خیز/ وجود ۷۱ نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان

[ad_1] رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز و هزینه‌هایی را که در این بخش صورت می‌گیرد در واقع عین سرمایه‌گذاری است، تاکید کرد: براساس آمار، وجود این نقاط معادل، ۸ درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای کشور به دنبال دارد. رضا کریمی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار […]

[ad_1]


رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز و هزینه‌هایی را که در این بخش صورت می‌گیرد در واقع عین سرمایه‌گذاری است، تاکید کرد: براساس آمار، وجود این نقاط معادل، ۸ درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای کشور به دنبال دارد.

رضا کریمی‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر تبریز اظهار کرد: معابر و جاده های بین شهری استان نیازمند مجهز شدن به ۱۴۰ دستگاه دوربین جهت کنترل و ثبت تخلفات است.

وی افزود: در  حال حاضر تعداد دوربین‌های نصب شده در جاده‌های استان ۱۰۰ دستگاه می باشد که به هیچ عنوان کافی نبوده و در مقایسه با استان‌هایی مثل اصفهان از تفاوت رقمی معادل ۱۶۰ دستگاه بر این بخش حاکم است.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی در مورد نقاط حادثه‌خیز جاده‌های آذربایجان‌شرقی نیز اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز در مسیر تردد خودروهای به عنوان خطری بالقوه محسوب می‌شود و هر لحظه امکان بروز حادثه در این نقاط مستعد، وجود دارد.

دود شدن ۸ درصد از تولید ناخالص ملی به وسیله نقاط حادثه خیز

کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز و هزینه‌هایی را که در این بخش صورت می‌گیرد در واقع عین سرمایه‌گذاری است، تاکید کرد: براساس آمار، وجود این نقاط معادل،  ۸ درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای کشور به دنبال دارد.

به گفته این مقام ارشد آذربایجان شرقی در حوزه راهنمایی و رانندگی از ۱۱۳ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در استان، ۷۱ نقطه همچنان وجود دارد و برای مابقی نقاط اصلاح و ایمن‌سازی اتفاق افتاده است.

وی توجه به موضوع نقاط حادثه‌خیز جاده را ضرورت غیرقابل انگار دانست و گفت: با توجه به اینکه وجود چنین مولفه‌ای با ایمنی، سلامت و حتی جان هموطنان ارتباط مستقیم دارد باید همیشه سرخط امور ارگان‌های مربوطه باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴


[ad_2]