دستگیری عاملان آدم‌ربایی تبعه ترکیه‌ای در مراغه
دستگیری عاملان آدم‌ربایی تبعه ترکیه‌ای در مراغه

به گزارش قلم پرس از مراغه، علی ریحانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک تاجر ۵۰ ساله  تبعه ترکیه از شهری در شمال کشور و انتقال آن به مراغه با انگیزه اختلافات مالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، علی ریحانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک تاجر ۵۰ ساله  تبعه ترکیه از شهری در شمال کشور و انتقال آن به مراغه با انگیزه اختلافات مالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده در خصوص یافتن سر نخ های از فرد ربوده شده، مخفیگاه ربایندگان و محل نگهداری تبعه ترکیه ای  شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی تاجر ربوده شده ه در سلامت کامل جانی رهاسازی و یکی از ربایندگان نیز دستگیر شد.

ریحانی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی درادامه تحقیقات دو نفر از همدستان وی را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تکمیلی، نقشه ربودن تاجر ترکیه ای را با انگیزه اختلافات مالی بر سر معامله سیب به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

ریحانی گفت:  متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضای شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱