دستگیری سارقان خانه باغ‌ها در بستان‌آباد
دستگیری سارقان خانه باغ‌ها در بستان‌آباد

[ad_1] فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری دو سارق خانه باغ‌ها و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد . به گزارش قلم پرس،از بستان آباد، محمدعلی نایب‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ ها در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد، رسیدگی به موضوع در […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری دو سارق خانه باغ‌ها و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد .

به گزارش قلم پرس،از بستان آباد، محمدعلی نایب‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ ها در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کار شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری هر دو متهم شدند، در بازجویی های صورت گرفته، متهمان جمعا به ۱۴ فقره انواع سرقت از خانه باغ در سطح شهرستان و علی الخصوص روستای سعیدآباد اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

نایب‌زاده با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم خواست ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]