دستگیری سارقان حرفه ای با ۱۹ فقره سرقت در “بناب”
دستگیری سارقان حرفه ای با ۱۹ فقره سرقت در “بناب”

به گزارش قلم پرس از بناب،  “سهراب شفقی” امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسکلت و خانه باغ و احشام در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.  […]

به گزارش قلم پرس از بناب،  “سهراب شفقی” امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسکلت و خانه باغ و احشام در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص ۶ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت را نداشتند و به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و  دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، ۸ فقره سرقت از خانه باغ ها و دو فقره سرقت احشام اقرار کردند. 

شفقی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد بیان داشت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پپام/۶۰۰۰۱