دستور ویژه ضرغامی برای بازارجهانی تبریز
دستور ویژه ضرغامی برای بازارجهانی تبریز

[ad_1] وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای سامانه گرمایش بازار تبریز دستور ویژه مطالعه در کمیته فنی میراث‌فرهنگی داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید عزت‌الله ضرغامی دیشب در دیدار با هیئت امنای بازار جهانی تبریز، با تاکید به اینکه نگاه ما حل مشکل سامانه گرمایش بازار جهانی تبریز است، اظهار کرد: «بازار جهانی تبریز […]

[ad_1]


وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای سامانه گرمایش بازار تبریز دستور ویژه مطالعه در کمیته فنی میراث‌فرهنگی داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سید عزت‌الله ضرغامی دیشب در دیدار با هیئت امنای بازار جهانی تبریز، با تاکید به اینکه نگاه ما حل مشکل سامانه گرمایش بازار جهانی تبریز است، اظهار کرد: «بازار جهانی تبریز و رفع مشکلات پیرامون آن ابعادی ملی و بین‌المللی دارد که همه ما باید با همکاری هم در این راستا تلاش کنیم.»

او ادامه داد: «سامانه گرمایش بازار تاریخی تبریز مهم‌ترین دغدغه اصناف و کسبه این مجموعه عظیم تاریخی است که لازم است در اسرع وقت به‌صورت تخصصی مورد بررسی و اقدام شود. در این راستا طی تماسی که با آقای دارابی معاون میراث‌فرهنگی داشتم، دستور ویژه مطالعه سامانه گرمایش بازار جهانی تبریز را در کمیته فنی دادم.»

ضرغامی اظهار کرد: «حفظ حریم و حراست از این میراث جهانی اولویت اول همه ما است. لذا در این راستا تمام اقدامات براساس اصول فنی و میراثی و طبق اساسنامه یونسکو باید انجام پذیرد.»

انتهای پیام/


[ad_2]