دستور فوری رئیس کل دادگستری زنجان برای پیگیری شهادت ۲ محیط بان
دستور فوری رئیس کل دادگستری زنجان برای پیگیری شهادت ۲ محیط بان

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با میزان از دستور فوری برای پیگیری شهادت ۲ محیط بان با سلاح جنگی در زنجان خبر داد و گفت: بنا بر گزارش ضابطین، دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند. وی […]

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با میزان از دستور فوری برای پیگیری شهادت ۲ محیط بان با سلاح جنگی در زنجان خبر داد و گفت: بنا بر گزارش ضابطین، دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع دستورات لازم صادر و بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شد، بیان داشت: همچنین با فوریت ستاد جرایم خاص تشکیل و دستورات لازم توسط دادسرای زنجان به ضابطین ابلاغ و یکی از معاونین دادستان زنجان به عنوان مسئول مستقیم برای پیگیری و شناسایی و دستگیری مرتکبین تعیین شد.

صادقی نیارکی افزود: اینجانب ضمن تسلیت به خانواده این دو محیط بان و جامعه محیط بانان اطمینان می دهم مرتکبین امر در اسرع وقت شناسایی، دستگیر و برابر قانون مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/