در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنید
در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنید
جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

به گزارش قلم پرس، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در تمام شرایط پیشتاز در برقراری امنیت روحی و روانی مردم و ارائه خدمات بی‌وقفه در مبارزه با بحران‌ها و ناهنجاری اجتماعی است و پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود برای پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با مسئولان بهداشتی و درمانی داشته است.

وی تصریح کرد: با ورود این ویروس منحوس به کشور، ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد به طور شبانه روز و بدون حتی کوچک‌ترین وقفه‌ای در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند تا خللی در امنیت و احساس امنیت که پایه و اساس همه نیازهای جامعه است، وارد نشود.

محمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان، فرصت طلبان و محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد گفت: پلیس معتقد است که امنیت و سلامت خواسته همه افراد جامعه است و پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای جامعه در این مسیر تلاش کرده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی، از خانواده‌ها و هم استانی‌های عزیزخواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مستلزم مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه و نیازمند یک حرکت و کار جهادی بزرگ است که ما باید با همدلی و همکاری همه مردم است و مهمترین مسئولیت برای پیشگیری و غلبه بر ویروس کرونا در خانه ماندن است.

محمدی با اعلام آمادگی کامل پلیس  استان برای ماموریت روز ۱۳ فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

انتهای پیام/