درک درست از نیازهای امروز و تشخیص نیازهای آینده، لازمه مدیریت  اثر بخش
درک درست از نیازهای امروز و تشخیص نیازهای آینده، لازمه مدیریت  اثر بخش
رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: درک درست از نیازهای امروز و تشخیص نیازهای آینده لازمه مدیریت اثر بخش و رهبری جامعه است.

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد درمورد نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: از اینکه توسط مقام رهبری شعار امسال  رونق تولید داخلی اعلام شده خوشحال هستیم  و معتقدم باید در تولید جوانب مختلف و مزیت های  نسبی کشورمان و  همچنین تولید تخصصی برخی اقلام ارزشمند و قابل رقابت با دنیا  لحاظ شود.

اکبرنژاد افزود: اینکه همه چیز  در کشور  تولید شود ممکن است اقتصادی و مقرون به صرفه نباشد  اما برای ایجاد فضای کسب کار، تولید ثروت و ایجاد اشتغال و نوآوری  در کشور باید تلاش علمی و کارشناسانه و رعایت جوانب مختلف و  قدرت رقابت و صادرات  لحاظ شود  و در این مهم از تجربیات دنیا و کشورمان بهره مند شویم تا از تکرار اشتباهات پیشگیری کنیم و با قدرت علمی و برنامه ریزی به تولید اقلام ارزشمند و  با توجیه اقتصادی بپردازیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به اینکه به نظر شما شهرداری ها چگونه می توانند در تحقق شعار سال مفید فایده باشند نیز توضیحاتی داد و گفت: شورای شهر علاوه بر شهردای از منظر قانونی،  خود را محق میداند از برنامه های دیگر سازمانها و شرکت ها مطلع باشد و مشورت دهد.

وی ادامه داد: حتما مدیریت یکپارچه اقتضا می کند  استانداری و تمامی مجموعه تحت امر دولت و مجموعه تحت امر ولی فقیه و ائمه محترم جمعه و مراکز علمی و دانشگاهی با همدلی و قبول نظرات کارشناسی و علمی در جهت تولید داخلی و ارتقاء سطح معیشت و اشتغال شهروندان   نهایت همکاری ممکن را انجام دهند و شورای شهر  و شهرداری هم حداکثر همکاری ممکن را انجام خواهد داد.