دبیر تور سهند: میزبان شایسته‌ای برای رکابزنان تور خواهیم بود
دبیر تور سهند: میزبان شایسته‌ای برای رکابزنان تور خواهیم بود

دبیر اولین دوره تور دوچرخه‌سواری سهند‌(کوهستان) گفت: تمام عوامل اجرایی تور دست به دست هم دادند تا میزبان شایسته‌ای برای دوچرخه‌سواران در اولین دوره تور سهند باشیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی صادقی در رابطه با برگزاری اولین دوره تور اظهار داشت: انشاالله روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری میزبان رکابزنان کوهستان در […]



دبیر اولین دوره تور دوچرخه‌سواری سهند‌(کوهستان) گفت: تمام عوامل اجرایی تور دست به دست هم دادند تا میزبان شایسته‌ای برای دوچرخه‌سواران در اولین دوره تور سهند باشیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی صادقی در رابطه با برگزاری اولین دوره تور اظهار داشت: انشاالله روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری میزبان رکابزنان کوهستان در رقابت تور سهند در شهرستان مراغه خواهیم بود.

‌ وی ادامه داد: اولین دوره این تور در ۲ مرحله به صورت ماراتن به مسافت‌های ۳۵ و ۲۵ کیلومتر برگزار می‌شود. پیش‌بینی کردیم حدود ۲۰۰ رکابزن کوهستان در این رقابت شرکت کنند.

‌ رئیس هیئت دوچرخه‌‌سواری مراغه با اشاره‌ به وضعیت اسکان رکابزنان در این تور و زمان پذیرش دوچرخه‌سواران، گفت: خوابگاه اداره ورزش و جوانان شهرستان، خوابگاه مخابرات، خوابگاه ارتش و خانه فرهنگیان برای اسکان دوچرخه‌سواران در نظر گرفته شده است که امکانات این خوابگاه‌ها نیز وضعیت مطلوبی دارند. روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه راس ساعت ۱۷ جلسه پذیرش برگزار می‌شود.

صادقی با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با حضور شهروندان مراغه‌ای، عنوان داشت: روز جمعه ۲۰ خرداد ماه راس ساعت ۹ در یک مسافت کوتاه ۴ کیلومتری یک همایش دوچرخه‌سواری با حضور شهروندان مراغه‌ای و رکابزنان برگزار می‌کنیم و بلافاصله بعد از آن، استارت مرحله دوم از مقابل بوستان یادگار شهرستان آغاز خواهد شد.

‌وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمام عوامل اجرایی تور دست به دست هم دادند تا میزبان شایسته‌ای برای دوچرخه‌سواران در اولین دوره تور سهند باشیم. امیدوارم این تور نیز همانند تور بین‌المللی ایران-آذربایجان با قدرت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته، در سال‌های آینده تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷