خشونتهای مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی به حداقل ۶ نفر در نیوجرسی
خشونتهای مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی به حداقل ۶ نفر در نیوجرسی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و مقام‌های پلیس آمریکا روز یکشنبه (امروز) از احتمال تلفات ناشی از تیراندازی به چند نفر در شهرستان کامبرلند خبر دادند. شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری گزارش داد، پلیس ایالت نیوجرسی در حال بررسی و تحقیق درباره تیراندازی در یک خانه واقع در شهرستان کامبرلند این ایالت است. […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و مقام‌های پلیس آمریکا روز یکشنبه (امروز) از احتمال تلفات ناشی از تیراندازی به چند نفر در شهرستان کامبرلند خبر دادند.

شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری گزارش داد، پلیس ایالت نیوجرسی در حال بررسی و تحقیق درباره تیراندازی در یک خانه واقع در شهرستان کامبرلند این ایالت است.

طبق این گزارش، خبرهای اولیه از این حکایت دارد که به حداقل ۶ نفر تیراندازی شده است و نیروهای پلیس و امداد زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

بیمارستان «دانشگاه کوپر» اعلام کرد که تاکنون ۶ نفر از افرادی را که هدف تیراندازی قرار گرفتند، بستری شدند و پرسنل این بیمارستان در حال درمان آنها هستند.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، هنوز مشخص نیست که در نتیجه تیراندازی در کامبرلند ایالت نیوجرسی فردی کشته شده باشد.

این رسانه همچنین خبر داد، که این تیراندازی تازه به وقوع پیوسته و هنوز جزئیات آن از قبیل عامل یا عوامل آن و انگیزه احتمالی از این حمله مسلحانه مشخص نیست.

انتهای پیام/م