خسارت تگرگ و سیل به باغ‌ها، احشام و اماکن ۳۰ روستای شهرستان اهر+ تصاویر
خسارت تگرگ و سیل به باغ‌ها، احشام و اماکن ۳۰ روستای شهرستان اهر+ تصاویر

رسول خدابخش امروز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: از عصر دیروز یکشنبه بارش شدید تگرگ به خصوص در مسیر روستاهای جاده اهر- مشکین شهر موجب  اختلال و  مسدود شدن این مسیر شد که خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری، آتش‌نشانی و پلیس راه و هلال احمر این مشکل مرتفع و تردد […]

رسول خدابخش امروز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: از عصر دیروز یکشنبه بارش شدید تگرگ به خصوص در مسیر روستاهای جاده اهر- مشکین شهر موجب  اختلال و  مسدود شدن این مسیر شد که خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری، آتش‌نشانی و پلیس راه و هلال احمر این مشکل مرتفع و تردد در این جاده پرتردد میسر شد.

فرماندار اهر افزود: بارش شدید باران و  تگرگ موجب گسیل سیلاب از نقاط مختلف به روستاهای مختلف شد که متاسفانه باعث وارد شدن خسارت جدی به زیرساخت‌ها و اماکن روستایی شد و تاکنون چندین واحد دامی تخریب و یا آسیب جدی دیده و تعدادی از احشام اهالی این روستاها نیز تلف شدند.

این مقام ارشد اجرایی شهرستان اهر گفت: در بازدیدی میدانی و عملیاتی که اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه و مدیریت بحران شهرستان از مناطق مختلف داشتند متاسفانه علاوه بر خسارت بر اماکن، زیرساخت‌های ارتباطی عمومی  و احشام، باغات میوه و زمین‌های کشاورزی بیش از ۳۰ روستا خسارتشان محرز شده است.

خدابخش افزود: اکیپ های کارشناسی متشکل از نمایندگان  ادرات از صبح  روز دوشنبه در روستاهای آسیب دیده حضور پیدا کرده و خسارات وارده  به احشام، باغات و زمین های کشاورزی، اماکن مسکونی و دامی را برآورد خسارت خواهند کرد و فرمانداری و  بخشداران بخش مرکزی و فندقلو نیز بر اجرای این امر نظارت خواهند داشت.

وی  تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات انسانی ناشی از این حوادث ملاحظه نشده است و با گزارش های کارشناسی اخبار تکمیلی  به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۳