خدمت بی‌منت پزشکان جهادگر ثارالله زیرآسمان مناطق محروم
خدمت بی‌منت پزشکان جهادگر ثارالله زیرآسمان مناطق محروم
به مناسبت ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار، سه نفر از چشم پزشکان تبریز اردوی جهادی ویزیت رایگان را در شهرستان ورزقان برگزار ‌کردند.

به گزارش قلم پرس، سه نفر از چشم پزشکان جهادی بیمارستان علوی تبریز به نام های دکتر قهرمان پور،  بحرمانی و بهنام غفارزاده، با حضور در شهرستان ورزقان به ویزیت رایگان شهروندان پرداختند.

طبق صحبت های دکتر بهنام غفارزاده چشم پزشک تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این اردوی جهادی یک روزه یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت  رایگان ویزیت شده  و ۷۰ نفر نیز تحت عمل جراحی چشم به صورت رایگان قرار گرفته و در روزهای آینده در بیمارستان علوی تبریز عمل می شوند.

وی افزود:  همچنین برای ۴۶۰ نفر نیز عینک رایگان تهیه شد.

بنا به گفته غفارزاده این اردوی جهادی با همکاری گروه جهادی ثارالله و نیروی مقاومت بسیج بیمارستان علوی تبریز برگزار شد.

وی از برنامه دیگر این گروه جهادی در هفته بسیج خبر داد و افزود: در آذرماه و همزمان با هفته بسیج اردوی جهادی به صورت همزمان در ۱۵ شهرستان استان آذربایجان شرقی برگزار می شود و چشم پزشکان زحمتکش و جهادی ما در این اردوهای جهادی با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار به ویزیت رایگان اقدام می کنند.

غفارزاده افزود: در این اردوی جهادی سه چشم پزشک و یک نفر کارشناس بینایی‌سنج به نام خانم اسدی، سه نفر از همکاران عینک ساز و  دو نفر نیروی پشتیبان شرکت کرده بودند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره اهدای لوازم‌التحریر به دانش آموزان استثنایی گفت: همزمان با روز دانش آموز بسته های لوازم التحریر به ۳۶۰دانش آموز استثنایی دارای خانواده بی بضاعت استان اهداء شد.

غفارزاده افزود: هزینه بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی ۳۲میلیون تومان بود و به دانش‌آموزان استثنایی همه شهرستان‌های استان اهداء شده است.