خدمت‌رسانی مطلوب مسئله اصلی شهرداری است
خدمت‌رسانی مطلوب مسئله اصلی شهرداری است
شهردار تبریز گفت: مسئله اصلی شهرداری خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه‌های حمل و نقل، فضای سبز، تنظیف و سایر خدماتی است که در شهرداری می‌تواند به شهروندان ارائه شود.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در گفتگو با برنامه تبریزیم اظهار کرد: پس از مراسم معارفه جلسه‌ای با همکاران ستادی و معاونت‌های شهرداری داشتیم که هدف اصلی این جلسات آشنایی با همکاران و دیدگاه‌های آنها در حوزه‌های شهری و مسائل مربوط به شهر است.

وی افزود: روز جمعه نیز با مجموعه‌های دیگر شهرداری دیدار کرده و مسائل مربوط به مناطق ۱۰گانه شهرداری و دیگر سازمان‌ها و ادارات کل مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات و اولویت‌بندی آنها در کنار بازدید از پروژه‌های عمرانی و کسب اطلاع از آخرین وضعیت آنها، می‌تواند در برنامه‌ریزی مؤثر برای تحقق بودجه عمرانی و ارتقای کیفی خدمات مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به دیدار با همکاران معاونت برنامه‌ریزی اضافه کرد: در حوزه معاونت برنامه‌ریزی دو بخش اصلی داریم که یکی بخش درون تشکیلاتی یعنی مشکلات و مسائل همکاران است و دیگری بحث بودجه و مسائلی که دارد.

رنجبر خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجوزهایی که از تهران برای تبدیل وضعیت برخی همکاران داده شده، پیگیری و به سرانجام رسیده است.

وی یادآور شد: مناطق مختلف هم مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که ضمن شنیدن آنها، مقرر شد طی جلساتی با هماهنگی بیشتر در آینده این مسائل و مشکلات حل شود.

شهردار تبریز پایه اساسی خدمات شهرداری را تأمین اعتبار آنها معرفی کرده و گفت: تلاش ما در این حوزه شناسایی محل تامین اعتبار و تغییر رویکرد شهرداری در تامین اعتبارات پروژه و عدم نیاز به کسب درآمد از شهروندان است.

وی تأکید کرد: بیش از بیت‌المال به حق‌الناس حساسیت داریم و اجازه نمی‌دهیم ریالی از مردم اضافه اخذ شود.

رنجبر یادآور شد: رضایت الهی در گرو رضایت شهروندان است و بهترین مدیران ما کسانی هستند که تعادل بین بیت‌المال و حق‌الناس را حفظ کنند.