خداداد عزیزی: انتخابات فدراسیون فوتبال منطقی و درست برگزار نمی شود
خداداد عزیزی: انتخابات فدراسیون فوتبال منطقی و درست برگزار نمی شود
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نوع انتخابات فدراسیون فوتبال انتخابات جذابی نیست و منطقی و درست برگزار نمی شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، خداداد عزیز پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: همه پیشکسوتان تیم ملی که در جام جهانی دوره‌های قبل حضور داشتند را دعوت کرده‌اند. برای اولین بار است که جام جهانی به ایران می آید. دست هیچ کدام از بازیکنان قدمی و جدید تا به امروز به کاپ جام جهانی نرسیده است. امروز هم فکر نکنم برسد چون فقط مراسم رونمایی از این کاپ است.

عزیزی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: به شخصه کلا در خصوص انتخابات و اساسنامه‌ای که در این فدراسیون درباره مجمع نوشته شده است بحث دارم. نوع انتخابات فدراسیون فوتبال انتخابات جذابی نیست و منطقی و درست برگزار نمی شود. امیدوارم تغییر در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایجاد کنند تا بتوانیم انتخابات بهتری را شاهد باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازگشت کی روش به تیم ملی و حمایت وی از اسکوچیچ عنوان کرد: من حامی هیچ‌کس نیستم و صحبت های من بر اساس نتایجی بود که اسکوچیچ با تیم ملی کسب کرده بود. در خصوص کی روش هم من هیچ وقت نظرم به بازگشت این مربی به تیم ملی نبوده، چرا که او امتحان خود را پس داده است ( آزموده را آزمودن خطاست) ما ۲ بار با کی روش به جام جهانی رفتیم و امروز با اسکوچیچ به جام جهانی رفتیم چه فرقی می کند؟ انتظاراتی را هم که در جام ملت‌ها از کی روش داشتیم بر آورده نشد.

وی افزود: هر کسی نظر شخصی دارد و بازگشت کی روش به تیم ملی هم می تواند نظر و تصمیم افراد دیگر باشد، اما من به عنوان یک فوتبالی انتظار داشتم کی‌روش در جام ملت‌ها با تیم ملی یک مقام کسب کند که این اتفاق متأسفانه نیافتاد.

خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم زمانی که بازیکن بودید درباره نیمکت تیم ملی اظهار نظر می‌کردید یا فرمان‌بردار بودید گفت: من زمانی که بازیکن بودم در تیم ملی همه می‌دانند فرمان بردار بودم و به حرف فدراسیون سرمربی تیم ملی گوش می‌دادم مربیان من در حال حاضر همه هستند به جز مرحوم پور حیدری از همه انی افراد بپرسید درباره من و رفتار من در تیم ملی برای شما صحبت می کنند. من صحبتی که در گذشته درباره برخی بازیکنان کردم در خصوص انتخاب و تعویض سرمربی بوده است. هیچ گاه خودم در این زمینه ورود نکردم و دخالتی هم برای انتخاب سرمربی نداشتم. امروز هم تنها به عنوان یک پیشکسوت حرف می زنم و نظر خودم را اعلام می کنم.

انتهای پیام/