خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند
فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

به گزارش قلم پرس، فرمانده سپاه امامت تبریز در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». بر همین اساس حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را میتوانیم مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.
۱۷ مرداد ماه ، سالروز شهادت شهید عرصه قلم و رسانه ، شهید صارمی ، «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.
بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

سرهنگ پاسدار پور اسماعیل فرمانده سپاه امامت تبریز