خاکی‌زاد: اسامی ۶ بازیکن ماشین‌سازی به کمیته اخلاق ارسال خواهم کرد
خاکی‌زاد: اسامی ۶ بازیکن ماشین‌سازی به کمیته اخلاق ارسال خواهم کرد

[ad_1] دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: اسامی ۶ بازیکنی که بدون دلیل در تمرین تیم ماشین‌سازی حضور نیافتند، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور معرفی خواهم کرد. علی خاکی زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق اعلام باشگاه ماشین‌سازی ۶ بازیکن این تیم روز گذشته با وجود حضور در محل […]

[ad_1]


دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: اسامی ۶ بازیکنی که بدون دلیل در تمرین تیم ماشین‌سازی حضور نیافتند، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشور معرفی خواهم کرد.

علی خاکی زاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طبق اعلام باشگاه ماشین‌سازی ۶ بازیکن این تیم روز گذشته با وجود حضور در محل تمرین تیم در ورزشگاه تختی، حاضر به تمرین نشده‌اند.

وی گفت: این ۶ بازیکن برای ادای توضیحات خود در مورد این اقدام شان به هیات فوتبال فراخوانده خواهند شد، ضمن اینکه برای ادامه تحقیقات نام این ۶ بازیکن به کمیته اخلاق اعلام و منتظر حکم این کمیته خواهیم ماند.

 روز گذشته ۶ بازیکن تیم ماشین‌سازی با وجود حضور در محل تمرین تیم در ورزشگاه تختی تبریز، از دستور سرمربی برای حضور در تمرین سرپیچی کرده و حاضر به تمرین کردن نشدند.

تیم ماشین‌سازی در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک ایران میزبان تیم خیبر خرم آباد است.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]