حمله به خانه سفیر عربستان سعودی در لندن
حمله به خانه سفیر عربستان سعودی در لندن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو فرد ناشناس روز جمعه (دیروز) به خانه «خالد بن بندر بن سلطان» سفیر عربستان سعودی در لندن حمله کرده با پرتاب شی آتش‌زا، چند درخت داخل خانه را آتش زدند. به نوشته وبگاه روزنامه دیلی میل، به گفته شاهدان عینی، این دو مرد در ساعت ۱:۳۰ بعد ازظهر […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دو فرد ناشناس روز جمعه (دیروز) به خانه «خالد بن بندر بن سلطان» سفیر عربستان سعودی در لندن حمله کرده با پرتاب شی آتش‌زا، چند درخت داخل خانه را آتش زدند.

به نوشته وبگاه روزنامه دیلی میل، به گفته شاهدان عینی، این دو مرد در ساعت ۱:۳۰ بعد ازظهر در منطقه «کنزینگتون» لندن با حضور در مقابل خانه سفیر سعودی یک شی آتش‌زا را از بالای در ورود به داخل حیاط خانه پرتاب کردند که چند درخت آتش گرفت، پس از آن نگهبانان خانه بیر ون آمده و با آن دو فرد درگیر شدند که در این میان یکی از نگهبانان از ناحیه چشم آسیب دید.

شاهدان عینی همچننی گفتند که پس از این واقعه نیروهای آتش‌نشانی و پلیس وارد شدند و ضمن خاموش کردن آتش، آن دو فرد را دستگیر کردند.

هنوز هدف این حمله مشخص نیست و پلیس لندن نیز گفته است که بعید به نظر می‌رسد این واقعه تروریستی باشد.

سفارت عربستان سعودی در لندن در سال‌های گذشته بارها شاهد اعتراضات فعالان ضد جنگ و همچنین معترضان به قتل جمال خاشقچی، بود.

انتهای پیام/م