حمایت تمام قد از بردیف
حمایت تمام قد از بردیف

[ad_1] سرمربی تیم تراکتور به شدت مورد حمایت هواداران این تیم قرار دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم تراکتور با برتری مقابل تیم نفت آبادان بعد از مدت‌ها در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ برتر قرار گرفت. تراکتوری‌ها فصل پیش در باتلاق رده سیزده گرفتار شده بودند و امسال هم در دو هفته اول […]

[ad_1]


سرمربی تیم تراکتور به شدت مورد حمایت هواداران این تیم قرار دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم تراکتور با برتری مقابل تیم نفت آبادان بعد از مدت‌ها در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ برتر قرار گرفت.

تراکتوری‌ها فصل پیش در باتلاق رده سیزده گرفتار شده بودند و امسال هم در دو هفته اول در جدول سیزدهم بودند و بعد به مکان پانزدهم تنزل یافتند، اما دو پیروزی متوالی شاگردان بردیف را تا ششمی بالا کشید.

اما طرفداران تراکتور در حمایت از قربان بردیف به اجماع نظر رسیده و متفق‌القول از سرمربی تیم‌شان حمایت می‌کنند. همین می‌تواند به بردیف آرامش روحی و روانی داده و تا فشار سنگین هواداران تیم دور باشد. قبلا طرفداران تیم تراکتور از واسیلی گوجا، تونی اولیویرا و ساغلام هم حمایت تمام قد کرده و حتی در شکست‌های تیم‌شان با این مربیان، حمایت خود را از سرمربی و تفکراتش قطع نکرده بودند. شاید به همین جهت است که بهترین نتایج تیم تراکتور با واسیلی گوجا و تونی اولیویرا رقم خورده و ساغلام هم تراکتور را دو بار از خطر سقوط نجات داده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]