حضور ۶۰ درصد قیرسازان کشور در آذربایجان‌شرقی
حضور ۶۰ درصد قیرسازان کشور در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان ما قطب قیر کشور است، گفت : ۶۰ درصد قیرسازان کشور در استان آذربایجان‌شرقی حضور دارند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان در نشست مشترک با هیات مدیره انجمن قیر استان با بیان اینکه پیشبرد تمام امور و رفع موانع تولید […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان ما قطب قیر کشور است، گفت : ۶۰ درصد قیرسازان کشور در استان آذربایجان‌شرقی حضور دارند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان در نشست مشترک با هیات مدیره انجمن قیر استان با بیان اینکه پیشبرد تمام امور و رفع موانع تولید با پیگیری جدی و تغییر نگرش‌ها با رویکرد حمایتی نتیجه می‌دهد، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی با حضور ۶۰ درصدی تولیدکنندگان صنعت قیر کشور در استان می‌تواند تامین‌کننده نیاز بخش عمده‌ای از کشور به این محصول مهم باشد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای انجمن قیر استان، افزود: حل مسائل این صنعت در حوزه‌های مختلف اعم از مواد اولیه، انرژی، تسهیلات و تهاتر نیازمند توجه ویژه و پیگیری جدی از سوی مسوولان استانی است.

رئیس سازمان صمت استان ضمن اشاره به اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در کمیسیون صنایع و وحدت رویه در پیگیری اقدامات، ادامه داد: در جلسات مشترک طی هفته‌های آتی با وزیر و مدیران وزارت صمت همچنین مدیران پالایشگاه تبریز موضوعات مرتبط با تولیدکنندگان قیر استان دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه عدالت محوری دولت سیزدهم در توسعه مناطق کمتر برخوردار کشور، خاطرنشان کرد: توسعه و رونق واحدهای قیرسازی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/س


[ad_2]