حضور مستمر در بین مردم، سرلوحه مدیران استانی باشد
حضور مستمر در بین مردم، سرلوحه مدیران استانی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور مستمر بین مردم از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت سیزدهم است و دیدارهای چهره به چهره باید در سرلوحه برنامه‌های مدیران استانی قرار بگیرد. تراب محمدی در آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان شبستر، افزود: میزهای مدیریت نباید بین مدیران و مردم […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور مستمر بین مردم از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت سیزدهم است و دیدارهای چهره به چهره باید در سرلوحه برنامه‌های مدیران استانی قرار بگیرد.

تراب محمدی در آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان شبستر، افزود: میزهای مدیریت نباید بین مدیران و مردم فاصله بیندازد و مسئولان باید بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تجربه و تخصص، از اصول انتصاب فرمانداران در استان است، اظهار داشت: چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است، نمایندگان دولت در شهرستان ها با دید اقتصادی انتخاب می‌شوند.  

محمدی، عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید فرمانداران به تمام مناطق شهرستان باید با یک دید نگاه کند.   

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی شهرستان شبستر، ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۶۵۰ واحد تولیدی، نگین صنعت آذربایجان شرقی است و لازم است مسئولان شهرستان در جهت رفع مشکلات این واحدها قدم بردارند.  

محمدی اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل احداث جاده شبستر- تسوج اولویت کاری فرماندار جدید است تا تکمیل این راه که دغدغه و مطالبه اصلی مردم است، حل شود.  

وی به ظرفیت های بالای گردشگری منطقه شبستر اشاره کرد و خواستار استفاده از این ظرفیت در توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان شد.

در این مراسم ایوب دهقان به عنوان سرپرست فرمانداری شبستر معرفی و از خدمات ۴۰ ماهه حسین عبداللهی در این سمت قدردانی شد.