حضور شهردار منطقه ۵ در مراسم شبی با قرآن مسجد ولیعصر کوی نصر
حضور شهردار منطقه ۵ در مراسم شبی با قرآن مسجد ولیعصر کوی نصر

شهردار منطقه ۵ در مراسم معنوی شبی با قرآن به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مسجد ولیعصر (عج) کوی نصر حضور یافت. به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج در آغاز این آیین ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تقدیر از بانیان جلسه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بهانه برای برگزاری […]



شهردار منطقه ۵ در مراسم معنوی شبی با قرآن به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مسجد ولیعصر (عج) کوی نصر حضور یافت.

به گزارش قلم پرس، میر علی اصغر نساج در آغاز این آیین ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و تقدیر از بانیان جلسه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین بهانه برای برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی است.
وی خاطرنشان کرد: تدارک برنامه های فرهنگی و معنوی در مناسبت های دینی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
نساج بر مشارکت شهرداری منطقه ۵ در برنامه های دینی و معنوی مساجد تاکید کرد و افزود: این منطقه آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی و معنوی با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت در سطح حوزه اعلام می کند.
شهردار مطنقه ۵ در بخش دیگری از سخنان خود انس با قرآن را باعث نشاط روحی و جسمی دانست و تصریح کرد: تمام نابسامانی های جوامع مسلمانان به خاطر دوری از قرآن است.
وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در این آیین گفت: خواندن و فهمیدن و عمل کردن به قرآن زنجیروار بهم وصل است و اگر خواندن منجر به عمل نشود بی فایده خواهد بود.
در ادامه این مراسم، حاج رسول آزمایش، حافظ کل قرآن و قاری بین المللی کشور ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، در مورد اصول و روش های حفظ و قرائت قرآن سخنرانی و به سئوالات حاضران پاسخ داد.
این آیین پس از اجرای گروه تواشیح شهید باکری، با تقدیر از چهره های برتر قرآنی به کار خود پایان داد.