حضور شبانه فرماندار سراب در خوابگاه دانشجویان
حضور شبانه فرماندار سراب در خوابگاه دانشجویان

[ad_1] فرماندار شهرستان سراب از افزایش جمعیت دانشجویی در این شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از سراب، علی جهانی فرماندار سراب امشب در حاشیه بازدید شبانه از خوابگاه دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای سراب اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته افزون بر افزایش کمی و تعداد رشته‌های دانشگاهی و کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان نیز […]

[ad_1]


فرماندار شهرستان سراب از افزایش جمعیت دانشجویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از سراب، علی جهانی فرماندار سراب امشب در حاشیه بازدید شبانه از خوابگاه دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای سراب اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته افزون بر افزایش کمی و تعداد رشته‌های دانشگاهی و کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان از وضعیت خوابگاه خود رضایت داشتند، گفت: همه مدیران و مسئولان باید پای کار باشند و با روحیه جهادی و تلاش مضاعف برای رضایت مردم بکوشند.

فرماندار سراب یادآور شد: اکنون وحدت و انسجام بین مسئولان شهرستان برقرار است و باید از این فرصت برای افزایش خدمات و توسعه شهرستان سراب بهره ببریم.

وی با بیان اینکه اختلاف آفت و فرصت سوز است، تصریح کرد: نباید خدمات و تلاش‌های صورت گرفته را نادیده گرفت.

جهانی همچنین ضمن تشکر از تلاش های نماینده سراب در جذب دانشجوی های دانشگاه فرهنگیان این شهر و نیز رشته پزشکی یادآور شد: برای بسترسازی و تجهیز امکانات باید از تمام ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت خیران استفاده شود.

انتهای پیام/


[ad_2]