حرکت خلاف جهت در اتوبان شهید کسایی حادثه آفرید
حرکت خلاف جهت در اتوبان شهید کسایی حادثه آفرید

به گزارش قلم پرس از تبریز، صبح امروز آزاد راه شهید کسایی که یکی از ترددگاههای اصلی خودروهای ترانزیتی و ساکنان تبریز بخصوص در ساعات اولیه صبح به جهت مراجعات شاغلان مناطق صنعتی تبریز می باشد شاهد ترافیک سنگین و کیلومترها ترافیک بود. جواد کریم نژاد رئیس پلیس راه‌های آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، صبح امروز آزاد راه شهید کسایی که یکی از ترددگاههای اصلی خودروهای ترانزیتی و ساکنان تبریز بخصوص در ساعات اولیه صبح به جهت مراجعات شاغلان مناطق صنعتی تبریز می باشد شاهد ترافیک سنگین و کیلومترها ترافیک بود.

جواد کریم نژاد رئیس پلیس راه‌های آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: این حادثه به دلیل حرکت خلاف جهت خودروی پراید اتفاق افتاد که از خروجی لاله و در لاین مخالف حرکت وارد اتوبان شهید کسایی شده بود.

وی افزود: در این حادثه به دلیل تخلف خودروی پراید و حرکت خلاف با سه خودرو به صورت شاخ به شاخ برخورد و باعث بروز حادثه و ایجاد راه بندان در این آزاد راه شد.

کریم‌نژاد این حادثه دو مجروح داشت و خوشبختانه خسارات جانی به سرنشینان خودروها بوجود نیامده ولی متاسفانه خسارات مالی این تصادف سنگین برآورد می شود.
انتهای پیام/۶۰۰۱۴