حذف مهدی‌زاده، میرزایی و خاکسار از کاراته‌وان پرتغال
حذف مهدی‌زاده، میرزایی و خاکسار از کاراته‌وان پرتغال

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست لیگ جهانی کاراته‌وان در لیسبون پرتغال، امیر مهدی‌زاده و امیررضا میرزایی در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان با شکست مقابل رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، ۸ بر […]

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز نخست لیگ جهانی کاراته‌وان در لیسبون پرتغال، امیر مهدی‌زاده و امیررضا میرزایی در وزن ۶۷- کیلوگرم مردان و طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان با شکست مقابل رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، ۸ بر صفر لورنزو از اسپانیا را شکست داد. وی در مبارزه بعدی نیز ایسرا کاراباخ از ترکیه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت اما در سومین مبارزه مقابل میسرچمنت دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از آلمان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما امیر مهدی‌زاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران در مبارزه نخست برابر منصور بارتگالی از قزاقستان با حساب ۳ بر صفر پیروز شد، وی در دومین مبارزه نیز پس از تساوی صفر بر صفر مقابل بریان هیلیارد از آمریکا، در هانتی با رای داوران پیروز شد. مهدی‌زاده در سومین مبارزه برابر لوکا مارسکا از ایتالیا با نتیجه ۱۱ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیررضا میرزایی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست پس از تساوی صفر بر صفر مقابل استفان پوکرنی از اتریش، در هانتی با رای داوران پیروز شد اما در دومین مبارزه برابر علی الساوی از مصر ۴ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم زنان با راهیابی به دیدار رده‌بندی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

فاطمه صادقی در بخش کاتا نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آخرین نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها بهمن عسگری چهره المپیکی کاراته ایران است که برابر رقبای خود به روی تاتامی می‌رود.

انتهای پیام