حذف زودهنگام ۳ جودوکار ایران در قهرمانی آسیا/ پایان کار ایران بدون کسب مدال
حذف زودهنگام ۳ جودوکار ایران در قهرمانی آسیا/ پایان کار ایران بدون کسب مدال

به گزارش ایسنا، در روز پایانی رقابت های جودوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در بیشکک قرقیزستان، ۳ نماینده ایران برابر رقبایشان به میدان رفتند که با شکست در دور نخست حذف شدند. در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۱۴ جودوکار پیکار می‌کنند، قاسم باغچقی دارنده مدال طلای جوانان آسیا ۲۰۱۸ در مبارزه نخست مقابل بو هبیلیگه از چین ضربه […]

به گزارش ایسنا، در روز پایانی رقابت های جودوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در بیشکک قرقیزستان، ۳ نماینده ایران برابر رقبایشان به میدان رفتند که با شکست در دور نخست حذف شدند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۱۴ جودوکار پیکار می‌کنند، قاسم باغچقی دارنده مدال طلای جوانان آسیا ۲۰۱۸ در مبارزه نخست مقابل بو هبیلیگه از چین ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

علی پرهیزگار دیگر نماینده ایران در این رقابت ها نیز در مبارزه نخست خود در وزن ۱۰۰- کیلوگرم مقابل آیبک سریکبایف از قزاقستان ضربه فنی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.‌

 سعید کرجی اخرین نماینده ایران در روز پایانی این مسابقات نیز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در دور نخست مقابل کیم مین جونگ از کره جنوبی با امتیاز وازاری شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

روز گذشته (چهارشنبه) نیز محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- و امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبایشان از رسیدن به مدال بازماندند.

تیم ملی جودوی ایران پس از ۱۸ ماه تعلیق از حضور در رقابت های بین المللی، با ۵ نماینده عازم این رقابت ها شده بود.

انتهای پیام