حادثه تروریستی مشهد  نشان از توطئه‌های پشت پرده دشمنان دارد
حادثه تروریستی مشهد  نشان از توطئه‌های پشت پرده دشمنان دارد

امام جمعه بناب گفت: حادثه تروریستی مشهد، جسارت به حرم مطهر رضوی و شهادت ۲ طلبه جهادگر نشان از توطئه‌های پشت پرده دشمنان دارد، چرا که آنها به‌دنبال اختلاف در ایران و با کشورهای همسایه هستند. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های آیین عبادی […]



امام جمعه بناب گفت: حادثه تروریستی مشهد، جسارت به حرم مطهر رضوی و شهادت ۲ طلبه جهادگر نشان از توطئه‌های پشت پرده دشمنان دارد، چرا که آنها به‌دنبال اختلاف در ایران و با کشورهای همسایه هستند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه توبه و استغفار از اعمال مهم این ماه است؛ اظهار کرد: رمضان ماه ضیافت خداست و مؤمن باید این ایام را قدر دانسته و با شب زنده‌داری، عبادت خدا و زیارت اولیاءالله به تقویت مراتب معنوی خود بپردازد.

وی افزود: گناه درون انسان را تاریک می‌کند که در ادامه جبران آن ممکن نخواهد بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حادثه هتک حرمت در حرم رضوی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید روحانی این حادثه گفت: امیدوارم حادثه شوم و تلخ حرم رضوی تلنگر و هشدار جدی برای مسوولان کشورمان باشد.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی تصریح کرد: باید مسوولان تصمیم‌گیر در مورد ورود جمعیت سیل‌وار غیرمجاز اتباع به کشور تصمیم اساسی بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: حادثه تروریستی مشهد، جسارت به حرم مطهر رضوی و شهادت ۲ طلبه جهادگر نشان از توطئه‌های پشت پرده دشمنان دارد، چرا که آنها به‌دنبال اختلاف در ایران و  با کشورهای همسایه هستند.

انتهای پیام/س