حاجب: حق اخباری حضور در جام جهانی است
حاجب: حق اخباری حضور در جام جهانی است

[ad_1] دروازه‌بان سابق تیم تراکتور گفت: اخباری می‌تواند یکی از دروازه‌بانان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر باشد. شهرام حاجب در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: در حال حاضر اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان کشور به شمار رفته که در سال‌های گذشته در تیم ملی کمتر به آنچه استحقاقش را داشته دست یافته و […]

[ad_1]


دروازه‌بان سابق تیم تراکتور گفت: اخباری می‌تواند یکی از دروازه‌بانان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر باشد.

شهرام حاجب در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: در حال حاضر اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان کشور به شمار رفته که در سال‌های گذشته در تیم ملی کمتر به آنچه استحقاقش را داشته دست یافته و به نظر من وی حقش حضور در بین تیم ملی اعزامی به جام جهانی قطر است.

وی گفت: در سطح اول فوتبال جهان میانگین اشتباهات تاثیرگذار دروازه‌بانان هر ۷ الی ۸ بازی بوده و در فوتبال ایران نیز حدود ۵ بازی می باشد و اشتباه تاثیرگذار اخباری در لیگ در حدی نبوده که روی عملکردش سایه افکند و یکی از ستون های اصلی تیم تراکتور بی‌شک دروازه بان این تیم است.

مربی دروازه‌بانان تیم مس سونگون تصریح کرد: عملکرد مهدی حقیقت دروازه‌بان دیگر تیم تراکتور در بازی مقابل ملوان خوب بود و تراکتور باید برای گلر دوم خود هم فرصت بازی دهد و نباید تنها به اخباری تکیه کرده و به نظر من حقیقت و دروازه‌بانان تیم های پایه تراکتور باید در فضای بازی قرار گیرند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]