جهاد اسلامی: مقاومت بیدار است و در برابر صهیونیست‌ها ساکت نمی‌ماند
جهاد اسلامی: مقاومت بیدار است و در برابر صهیونیست‌ها ساکت نمی‌ماند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که عملیات استشهادی زعتره پاسخ طبیعی به جنایت رژیم اشغالگر است که سعی دارد با زیرپا گذاشتن همه خطوط قرمز، ساکنان محله الشیخ جراح را از خانه و کاشانه خود آواره کند. المدلل گفت که اگر دشمن صهیونیستی خیال می‌کند ملت […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت که عملیات استشهادی زعتره پاسخ طبیعی به جنایت رژیم اشغالگر است که سعی دارد با زیرپا گذاشتن همه خطوط قرمز، ساکنان محله الشیخ جراح را از خانه و کاشانه خود آواره کند.

المدلل گفت که اگر دشمن صهیونیستی خیال می‌کند ملت فلسطین و مقاومت آن در برابر جنایت‌های این رژیم ساکت خواهد ماند، در توهم بسر می‌برد.

او افزود که عملیات استشهادی زعتره در زمان مناسب صورت گرفت و هدف موردنظر را محقق کرد و مرهمی برای دل‌های فلسطینیان و حمایت از انتفاضه مردمی در قدس بود.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، المدلل با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی تنها زبان زور می‌فهمد، گفت که رژیم صهیونیستی ترس از این دارد که این عملیات سرآغاز عملیات‌های دیگر در واکنش به جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان ساکن قدس و محله شیخ جراح باشد.

او افزود که این عملیات قهرمانانه نشان داد که مقاومت بیدار است و موانع نظامی، امنیتی و هماهنگی‌های امنیتی هرگز نمی‌تواند از شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست در برابر ضربات مقاومت حمایت می‌کند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد که سرزمین فلسطین گورستان متجاوزان صهیونیست است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب (دیشب) گزارش دادند که بر اثر حادثه تیراندازی به سمت مأموران رژیم صهیونیستی در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری سه نظامی زخمی شدند که حال دو نفر آنها وخیم است.

انتهای پیام/م