جلوگیری از بیکار شدن ۱۵۰۰ نفر در سمنان با حمایت دادستانی
جلوگیری از بیکار شدن ۱۵۰۰ نفر در سمنان با حمایت دادستانی

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه […]

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

شرکت عقاب افشان سمنان یکی از واحد‌های تولیدی است که در جریان فعالیت خود با مشکلاتی مواجه شده بود که مشکلات آن با حمایت‌های دستگاه قضایی برطرف شد.

بیشتر بخوانید:

یکی از مشکلات این واحد تولیدی تشکیل پرونده‌ای در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس بود که این امر موجب تعطیلی قسمتی از شرکت مذکور و اخراج تعداد زیادی از کارگران شده بود؛ در نهایت با ورود دستگاه قضایی این واحد تولیدی مجددا شروع به فعالیت کرد و کارگران دوباره مشغول بکار شدند.

با توجه به اختلاف شرکت عقاب افشان مبنی بر تحویل ۱۵۰ اتوبوس و طرح دعوی حقوقی حسب تأمین خواسته صادره از استان تهران و اعطای نیابت به دادگستری سمنان، در راستای انجام نیابت با توجه به اینکه حدود ۱۵۰۰ نفر کارگر از کار خود برکنار می‌شدند، با ورود دادستانی و تشکیل جلسه در دفتر دادستانی با حضور مدیرعامل شرکت و شکات، طرفین توافق کردند و از تعطیلی کارخانه جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/