جزئیات آتش‌سوزی در انبار ضایعات شبستر/ مصدوم شدن ۲ آتش‌نشان
جزئیات آتش‌سوزی در انبار ضایعات شبستر/ مصدوم شدن ۲ آتش‌نشان

[ad_1] آتش‌سوزی گسترده انبار ضایعات کارخانه شیرین عسل در شهرستان شبستر که دیشب رخ داد، با تلاش ماموران آتش‌نشانی آذربایجان‌شرقی خاموش شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت ۲۲ دیشب رخ داد و به محض اطلاع، برای اطفاء آتش ۳ ایستگاه آتش‌نشانی از تبریز، […]

[ad_1]


آتش‌سوزی گسترده انبار ضایعات کارخانه شیرین عسل در شهرستان شبستر که دیشب رخ داد، با تلاش ماموران آتش‌نشانی آذربایجان‌شرقی خاموش شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت ۲۲ دیشب رخ داد و به محض اطلاع، برای اطفاء آتش ۳ ایستگاه آتش‌نشانی از تبریز، ۲ ایستگاه از مرند و ایستگاه‌های ۹ گانه آتش‌نشانی شبستر همچنین نیروهای امدادی تیپ امام زمان(عج) و راهداری شبستر وارد عمل شدند و حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز آتش را مهار کردند.

محمدباقر هنربر گفت: در این آتش‌سوزی ۲ نفر از کارکنان این کارخانه مصدوم شده بودند که سرپایی درمان شدند و ۲ نفر از نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شندآباد هنگام عزیمت به محل آتش سوزی بر اثر واژگونی خودروی آتش‌نشانی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

علت وقوع این حادثه در حال بررسی کارشناسی است‌.

انتهای پیام/س


[ad_2]