جابه‌جایی ۲۲.۵ میلیون تن بار در آذربایجان‌شرقی
جابه‌جایی ۲۲.۵ میلیون تن بار در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز، کاظم تیمورزاده اظهار داشت: در سال گذشته   ۲۲.۵ میلیون تن بار توسط ناوگاه باری حمل و نقل جاده ای صورت گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است. وی افزود: تعداد بار نامه صادره در این مدت بیش از یک میلیون و ۵۸۵ هزار […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، کاظم تیمورزاده اظهار داشت: در سال گذشته   ۲۲.۵ میلیون تن بار توسط ناوگاه باری حمل و نقل جاده ای صورت گرفته که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد بار نامه صادره در این مدت بیش از یک میلیون و ۵۸۵ هزار برگ بوده که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۰درصد افزایش یافته است.

تیمورزاده ادامه داد: در طول سال ۱۳۹۹ ناوگان حمل ونقل مسافر استان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از ۲میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر را با ۴۴۰ هزار سفر جابه جاکرده  است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشته است.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی افزود: در این مدت از پایانه مرزی جلفا ۵۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه کامیون و از پایانه مرزی نوردوز ۸۴هزار و ۴۹۳ دستگاه کامیون و ۱۱هزار و ۴۵۳ مسافر تردد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا،  تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، تعداد۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و  تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند، همچنین پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین با ۶ خط کنترل در آذربایجان شرقی فعال هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱