ثبت عملکرد سه ماهه چهارم شهرداری منطقه ۷ تبریز در سامانه شفافیت
ثبت عملکرد سه ماهه چهارم شهرداری منطقه ۷ تبریز در سامانه شفافیت

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز از ثبت عملکرد سه ماهه چهارم این منطقه در سال ۱۴۰۰ در سامانه شفافیت خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری منطقه در سه ماهه پایانی سال گذشته در سامانه شفاف سازی طی هفته گذشته آماده سازی شده و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز از ثبت عملکرد سه ماهه چهارم این منطقه در سال ۱۴۰۰ در سامانه شفافیت خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: فعالیت واحدهای مختلف شهرداری منطقه در سه ماهه پایانی سال گذشته در سامانه شفاف سازی طی هفته گذشته آماده سازی شده و در این سامانه انعکاس یافت.
وی با بیان اینکه این سامانه با هدف شفافیت و پاسخگویی آگاه به افکار عمومی راه اندازی و فعال شده است، اظهار کرد: شفاف‌سازی سازمانی، اطلاعاتی و اداری، دسترسی آزاد به اطلاعات و داده‌های شهرداری، ارتقای سلامت نظام اداری، ارتقای مشارکت‌پذیری کارکنان و شهروندان در مدیریت شهری، تقویت نظارت عمومی بر فرآیندهای شهرداری و همچنین افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین اهداف سامانه شفافیت شهرداری تبریز است.
سلیمی افزود: در سامانه شفاف سازی عملکرد سه ماه آخر سال ۱۴۰۰ واحدهای مختلف عمران، شهرسازی، درآمد، خدمات، فضای سبز، فرهنگی، مشاغل، امور حقوقی، ماده ۱۰۰ و نوسازی انعکاس یافته است.    
یادآور می شود شهروندان گرامی برای ملاحظه عملکرد شهرداری منطقه ۷ در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ لازم است به  سایت https://shaffafiat.tabriz.ir/ مراجعه کرده و  شهرداری منطقه ۷ را از لینک مناطق دهگانه شهرداری تبریز انتخاب کنند.

[ad_2]