ثبت‌نام تنها ۳ درصد از ۱۵۰ هزار صنف آذربایجان‌شرقی در سامانه ایران من / اعلام شرایط جدید سفر و حضور در کنسرت‌ها
ثبت‌نام تنها ۳ درصد از ۱۵۰ هزار صنف آذربایجان‌شرقی در سامانه ایران من / اعلام شرایط جدید سفر و حضور در کنسرت‌ها

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار صنف در استان فعال است که حدود ۳ درصد از آنها در سامانه ایران من ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی روز شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به ضرورت […]

[ad_1]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار صنف در استان فعال است که حدود ۳ درصد از آنها در سامانه ایران من ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی روز شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به ضرورت ثبت‌نام اصناف در سامانه ایران من، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ هزار صنف در استان فعال است که حدود ۳ درصد از آنها در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ضروری است سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به توجیه افراد برای ثبت‌نام در سامانه ایران من بیش از پیش تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: صدور بلیط برای تمام کسانی که قصد سفر از طریق هوایی، ریلی و جاده‌ای دارند همچنین کسانی که قصد حضور در کنسرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری دارند باید بعد از استعلام از سامانه ایران من صورت گیرد.

محمدی همچنین با اشاره به کمبود سرویس مدارس و دانشگاه‌ها از شهرداری خواست در این خصوص مساعدت کرده و با مدارس و دانشگاه‌ها جهت ارائه سرویس همکاری کنند.

انتهای پیام/س


[ad_2]