تیم مدعی قهرمانی المپیاد با بازیکنان غیر بسکتبالیست!/ اسدی: ادای دین به شهرم آرزوی من است
تیم مدعی قهرمانی المپیاد با بازیکنان غیر بسکتبالیست!/ اسدی: ادای دین به شهرم آرزوی من است

[ad_1] ناهیده اسدی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان می‌گوید: با تیمی که بیشترشان بازیکن بسکتبال نبوده‌اند در مسابقات المپیاد دانشجویی شرکت کرده و البته مدعی قهرمانی هم هستند. به گزارش فارس از تبریز، ناهیده اسدی ‌ملی‌پوش بسکتبال سه نفره کشورمان این روزها مشغول بازی‌های پانزدهمین المپیاد دانشجویی است که البته استقبال خوبی از طرف بازیکنان ملی در […]

[ad_1]


ناهیده اسدی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان می‌گوید: با تیمی که بیشترشان بازیکن بسکتبال نبوده‌اند در مسابقات المپیاد دانشجویی شرکت کرده و البته مدعی قهرمانی هم هستند.

به گزارش فارس از تبریز، ناهیده اسدی ‌ملی‌پوش بسکتبال سه نفره کشورمان این روزها مشغول بازی‌های پانزدهمین المپیاد دانشجویی است که البته استقبال خوبی از طرف بازیکنان ملی در رشته های مختلف داشته است. با وی که در قالب تیم‌ پیام نور آذربایجان‌شرقی در این رقابت ها حاضر شده، گفت‌و‌گویی انجام داده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

ناهیده اسدی ملی‌پوش بسکتبال سه نفره کشورمان در رابطه با شرایط المپیاد دانشجویی عنوان داشت: تیم‌مان خیلی تیم‌ منسجم، دوست داشتنی و تیم خوبی است. ما فقط سه نفر بازیکن بسکتبال در تیم‌مان داریم که این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده‌اند و بقیه بازیکنان را از رشته‌های دیگر آورده‌ایم ولی خوشبختانه همین انرژی و هم دلی بچه‌ها باعث شده تا برخلاف تیم‌هایی که بازیکنان لیگ برتری دارند، بردهای پیاپی داشته باشیم و این پیروزی‌ها ادامه خواهد داشت. امیدوارم که نتیجه‌ای مطلوب که در شان خودمان است را کسب کنیم.

با وجود اینکه خانم اسدی می‌گوید در تیمشان اکثر نفرات بسکتبالیست نبوده‌اند و برای این مسابقات به تیم پیوسته‌اند، اکثرا در المپیاد، تیم پیام نور آذربایجان‌شرقی را مدعی قهرمانی می‌دانند. اسدی در این رابطه توضیح می‌دهد: بسکتبال همانند سایر رشته‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و اتفاقاتی که در خلال بازی‌ها می‌افتد بسیار تاثیرگذار است و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مدعی قهرمانی هستیم.

اسدی که خود اهل تبریز است در رابطه با میزبانی دانشگاه تبریز از این رقابت ها نیز گفت: در بازه زمانی کمی که وجود داشته و پس از انصراف دانشگاه گیلان، تبریز میزبانی بسیار خوبی داشته و توانسته روند کار را به خوبی پیش ببرد.

ملی پوش کشورمان در رابطه با اینکه چرا یک ملی پوش در مسابقات دانشجویی حاضر شده اظهار داشت: بازیکن در هر سطحی که باشد یک سری دِین ها به خودش، شهرش و دوستانش دارد که باید ادا کند و من هم مستثنی از این امر نیستم و ملی بودن من سبب تمایز من از بقیه نیست.

خانم بسکتبالیست در این رابطه که برخی تیم ها در طول مسابقات دانشجویی به حضور ملی پوشان اعتراض دارند و این موضوع را سبب بی انگیزگی بقیه می دانند نیز گفت: ما همیشه عادت کردیم که نیمه خالی لیوان را ببینیم. شاید همین ملی پوشان یا بازیکنان سوپرلیگی در مواردی حال چه اخلاقی و چه فنی مورد الگو قرار بگیرند. به نظر من این حرف درستی نیست.

وی در رابطه با اینکه آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال سه نفره کشورمان چطور است نیز عنوان داشت: من در اردوهای تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی سنگاپور حضور داشتم و کنار تیم دانشجویی نبودم. البته اعزام به سنگاپور هم متاسفانه بنا به دلایلی اتفاق نیفتاد و از فرودگاه برگشتیم و من از همان جا به تبریز آمدم تا کنار بچه ها باشم. وضعیت تیم ملی کشورمان خوب است و اگر یک پشتوانه خوبی هم داشته باشیم که البته داریم، می توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

اسدی در پایان در رابطه با اینکه هدف نهایی‌اش از حضور در بسکتبال چیست نیز گفت: الان دیگر ورزش برایم مانند زندگی است که انجامش می دهم. به چیزهایی که می باید دست پیدا کردم ولی دوست دارم در شهر خودم امثال من بیشتر باشد و بتوانم چیزهایی که یاد گرفته‌ام را به بقیه انتقال دهم و بقیه هم بتوانند به آرزوهای خود دست پیدا کنند. امیدوارم با پشتکار دختران زیادی را ببینیم که به موفقیت هایی بزرگی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۱۷/م


[ad_2]