تیم‌داری زرسان در لیگ والیبال قطعی شد/ کادر فنی به زودی معرفی می‌شود
تیم‌داری زرسان در لیگ والیبال قطعی شد/ کادر فنی به زودی معرفی می‌شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، هادی پاشاچینی پس از دیدار با رئیس هیات والیبال استان گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره، اقدامات لازم برای حضور در لیگ دسته یک آقایان و بانوان‌ به صورت رسمی آغاز شد. وی افزود: امروز با همراهی و همکاری اعضای هیات والیبال استان و شهرستان اقدامات لازم برای حضور […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، هادی پاشاچینی پس از دیدار با رئیس هیات والیبال استان گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره، اقدامات لازم برای حضور در لیگ دسته یک آقایان و بانوان‌ به صورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: امروز با همراهی و همکاری اعضای هیات والیبال استان و شهرستان اقدامات لازم برای حضور در لیگ انجام شد.

مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره باشگاه و شان والیبال استان با مربیان سرشناس در حال مذاکره هستیم و امیدوارم بزودی با یکی از این مربیان به توافق برسیم.

پاشاچینی گفت: هر دو تیم بانوان و آقایان برای صعود به سوپرلیگ تشکیل خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم جایگاه پیشین والیبال استان را در یک برنامه ۵ ساله به آن بازگردانیم.

در این جلسه که با حضور فرج‌الهی، رئیس هیات والیبال استان و بناکار، رئیس هیات والیبال شهرستان انجام شد، بر همکاری فی مابین باشگاه و هیئت والیبال تاکید شد.

فرج‌الهی در این دیدار گفت: از حضور بخش خصوصی در والیبال بسیار خرسندیم و تلاش می‌کنیم تا این تیم بتواند به موفقیت دست یابد.

بناکار نیز در این دیدار اظهار داشت: هیات شهرستان تبریز آماده همکاری با باشگاه زرسان بوده و با تمام توان آماده کمک به این تیم است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷