تکواندوکار آذربایجان‌شرقی هدایت تیم ملی لبنان را برعهده گرفت
تکواندوکار آذربایجان‌شرقی هدایت تیم ملی لبنان را برعهده گرفت

قهرمان میانه‌ای سابق تکواندوی جهان، مربی تیم ملی لبنان شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندو کشورمان، برای هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان به عنوان مربی وارد این کشور شد. فرزاد عبداللهی تکواندوکار سابق آذربایجان شرقی و مدیر تیم های فنی تکواندو این استان بعد از یک دوره فعالیت موفق در […]



قهرمان میانه‌ای سابق تکواندوی جهان، مربی تیم ملی لبنان شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرزاد عبداللهی قهرمان سابق تکواندو کشورمان، برای هدایت تیم ملی تکواندوی لبنان به عنوان مربی وارد این کشور شد.

فرزاد عبداللهی تکواندوکار سابق آذربایجان شرقی و مدیر تیم های فنی تکواندو این استان بعد از یک دوره فعالیت موفق در باشگاه های لبنان، مورد توجه فدراسیون این کشور قرار گرفته و کار خود را با  تا پایان سال ۲۰۲۲ تیم ملی لبنان ادامه دهد.

وی سابقه حضور در تیم ملی تکواندو ایران در رده‌های سنی مختلف را دارد و با این تیم سال ۲۰۱۱ عنوان قهرمانی جهان را در رقابت‌های کره جنوبی کسب کرده است.

علاوه بر طلای قهرمانی جهان، طلا، نقره و برنز جام جهانی، ۲ طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی، برنز بازی‌های آسیایی، طلای غرب آسیا، برنز دانشجویان جهان و ۲ طلای جام باشگاه‌های آسیا نیز از جمله افتخارات فرزاد عبداللهی است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷