توسعه و پیشرفت تبریز با بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و زیربنایی
توسعه و پیشرفت تبریز با بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی و زیربنایی
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خوشبختانه در چند ماه اخیر شاهد اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در سطح شهر تبریز هستیم و با بهره‌برداری از آنها شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهر خواهیم بود.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری منطقه ۸ که به همراه شهردار این منطقه انجام یافت از تلاش‌های شبانه روزی این منطقه در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی در محدوده مرکزی شهر تبریز قدردانی کرد.

وی افزود: خوشبختانه در چند ماه اخیر شاهد اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در سطح شهر تبریز هستیم و با بهره‌برداری از آنها شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های سنگفرش گفت: در حال حاضر چندین پروژه کفسازی معابر محدوده مرکزی تبریز، توسط شهرداری منطقه ۸ در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها کیفیت معابر پیاده محور متحول خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ تبریز نیز در این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز در حال اجرا است که با اتمام آنها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.

رضا جان‌فشان نوبری از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به منظور حل مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های مسیرگشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه ۸ طی این برنامه از دو پروژه عمرانی این منطقه از جمله پیاده‌راه پاساژ و سنگفرش کوچه ثبت احوال بازدید کردند.