توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در مراکز علمی و آموزشی بسیار مهم و ارزشمند است
توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در مراکز علمی و آموزشی بسیار مهم و ارزشمند است

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی گفت: رشد و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در حوزه‌های همگانی و قهرمانی در مراکز علمی و آموزشی در کنار آموزش‌های علمی بسیار مهم و ارزشمند است. عابدین خرّم عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه پانزهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، اظهار داشت: ورزش در مکتب ما ارزش است […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رشد و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در حوزه‌های همگانی و قهرمانی در مراکز علمی و آموزشی در کنار آموزش‌های علمی بسیار مهم و ارزشمند است.

عابدین خرّم عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه پانزهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، اظهار داشت: ورزش در مکتب ما ارزش است و کسی که ورزش می‌کند جسم و تن سالم و درنتیجه روح سالم دارد که موجب می‌شود انسان در ابعاد مختلف زندگی رشد، تعالی و پویایی داشته باشد.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و المپیادهای ورزشی در مجموعه‌های علمی و دانشگاهی موجب شناسایی، معرفی و شکوفایی استعدادهای جوان ورزشی می‌شود.

پانزهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران از ۱۸ تا ۲۵ تیر برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، دانشگاه تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

بخش پسران نیز از ۲۹ تیر آغاز شده و ۵ مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.
 

[ad_2]