توسعه شهر میانه به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان نیازمند توجه ویژه شهرداری است
توسعه شهر میانه به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان نیازمند توجه ویژه شهرداری است

[ad_1] فرماندار ویژه میانه با تصریح بر اینکه شهر میانه بعنوان یکی از موتورهای محرکه و محور توسعه شهرستان به شمار می رود توجه ویژه شهرداری به ساختار فیزیکی و جلوه ظاهری آن  بعنوان نماد توسعه یافتگی شهرستان را خواستار شد.  مسعود سعادتی در آیین تودیع و معارفه شهردار میانه با قدردانی از زحمات و […]

[ad_1]

فرماندار ویژه میانه با تصریح بر اینکه شهر میانه بعنوان یکی از موتورهای محرکه و محور توسعه شهرستان به شمار می رود توجه ویژه شهرداری به ساختار فیزیکی و جلوه ظاهری آن  بعنوان نماد توسعه یافتگی شهرستان را خواستار شد. 

مسعود سعادتی در آیین تودیع و معارفه شهردار میانه با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده میرزایی شهردار سابق میانه برای رجبی در سمت سرپرست شهرداری آرزوی توفیق کرده اظهار امیدواری کرد که وی بتواند با صلابت و قدرت هر چه تمام ادامه دهنده راه شهردار سابق باشد.

وی افزود: علی رغم اینکه شهرستان میانه در بسیاری از شاخصه ها رتبه اول استان را به خود اختصاص داده اما متاسفانه  در حوزه شهری باز هم نیازها و معضلات مشهود بوده و جمعیت شهر میانه کمتر از شهرهای هم تراز است که نشانه ضعف توسعه بوده و باید با همراهی و حمایت لازم به کاهش این عقب ماندگی کمک کنیم.

سعادتی با اشاره به اقدامات ارزنده میرزایی شهردار سابق و اجرای چندین پروژه با حمایت و همراهی شورای شهر؛ تکمیل و اجرای چند پروژه از جمله کمربندی جنوبی میانه با شروع عملیاتی نزدیک به ۳۰ ساله آن؛ میزان تملک و اقدامات عمرانی در این کمربندی را قابل توجه دانست اما عدم‌ تکمیل آن بعد از ۳۰ سال را در شان و متناسب با لیاقت مردم شهر ندانسته بر پیگیری و تکمیل آن در اسرع وقت تاکید کرد.

فرماندار میانه ورودی شهر از طرف راه آهن را زیبنده شهر ندانسته و اضافه کرد: بخشی از مسیر خارج از محدوده شهرداری است اما با توافق به عمل آمده بین مجتمع فولاد میانه؛ راه آهن شهرداری و راهداری شاهد ایجاد ورودی جدید و در خور شهر خواهیم بود تا مسافرین و مردم شهرستان از فضای مناسب و در خور شأن برخوردار شوند.

سعادتی تکمیل پل حصار را ضرورت دیگر شهرستان برای اجرا خواند و افزود: در بحث اعتبار طرح مشکلی نداریم و علی رغم خارج بودن طرح از محدوده وظایف شهرداری به جهت اهمیت آن برای شهر و توانمندی اجرایی شهرداری پیگیر اجرا و تکمیل طرح است.

وی همچنین آمار بیکاری در شهرستان را بالاتر از میانگین استانی عنوان کرد و افزود: با ایجاد تحرک در شهرک صنعتی ۲ میانه و با توجه به درخواستهای سرمایه گذاران همچنین تقویت زیرساختهای آن شاهد رونق اقتصاد؛ تولید و اشتغال و روند رو به بهبود توسعه در شهرستان خواهیم بود.
 

[ad_2]