توزیع سه هزار تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه ۱۰ تبریز
توزیع سه هزار تن آسفالت در سطح معابر و محلات منطقه ۱۰ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع سه هزار تن آسفالت، از ابتدای سالجاری تاکنون در معابر سطح حوزه خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان از معابر شهری، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اصلی و فرعی، با هدف حفظ کیفیت و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع سه هزار تن آسفالت، از ابتدای سالجاری تاکنون در معابر سطح حوزه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان از معابر شهری، ترمیم و اصلاح آسفالت معابر اصلی و فرعی، با هدف حفظ کیفیت و ایمنی خیابان‌ها از ابتدای سالجاری تاکنون اقدامات وسیعی در سطح این حوزه انجام پذیرفته و حدود سه هزار تن آسفالت در نقاط مختلف منطقه توزیع و اجرا شده است که باعث ساماندهی و لکه‌گیری، آسفالت اساسی و چاله‌زدائی شده است.
وی با بیان اینکه پاسخ به مطالبات عمومی و رفع نیازهای اولیه همواره در دستور کار منطقه قرار دارد، اضافه کرد: خیابان‌ها و معابر سطح حوزه و محل‌هایی که آسفالت آن نیازمند ترمیم و بهسازی بود، در این مدت بر اساس اولویت عملیاتی شده است.
شهردار منطقه ۱۰ افزود: در همین راستا چند مسیر اصلی و فرعی تحت پوشش این منطقه اعم از کوچه نوروزی شمس تبریزی، اعتبار ثانی دارایی دوم، کوی حقیقت و اِیرانچیلار سامان میدانی، کوی احرار شهرک ارم، کوی راسخی خیابان جودی، کوی شهید علیپور سرباز شهید و … از مسیرهایی بشمار می‌آید که آسفالت‌ریزی اساسی شده است.
زارعی با اشاره به مسیرهایی که در این مدت نسبت به اصلاح و ترمیم آنها اقدام شده است، اظهار کرد: مسیرهای اصلی و پرتردد در اولویت عملیات لکه‌گیری بوده و در این میان آسفالت مسیرهای مختلف همچون کوثر شرقی، خیابان لیلابی، کوچه قنادی خیابان اتحاد و … در این مدت توسط اکیپ‌های چندگانه آسفالت معاونت فنی و عمرانی و معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰، مورد بهسازی و اصلاح قرار گرفته است و باعث روان‌سازی این مسیرها شده است.

[ad_2]