توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در دهه های کرامت ، امامت و محرم
توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در دهه های کرامت ، امامت و محرم
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز هم با بیان اینکه خداوند متعال اجر و پاداش عظیم اخروی برای انفاق وعده داده است گفت: در قرآن کریم و احادیث معتبر ، در رابطه با انفاق و بخشش، تأکیدات زیادی شده است که جدای از اجر معنوی ، در زندگی دنیوی هم می تواند تأثیرات زیادی داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ پاسدار پور اسماعیل در حاشیه پانزدهمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار داشت: افزود : اینکه در این شرایط حساس اقتصادی ، یک عده از مردم از سرمایه شخصی خود به نیازمندان کمک بکنند ، این عمل به عنوان مواسات و ایثار ، حتی بالاتر از انفاق قرار دارد و مسلما اجری بی نهایت هم در انتظار چنین افرادی قرار دارد.
وی در ادامه با بیان گزارشی از طرح کمک های مؤمنانه در ماههای اخیر گفت: با تلاش خیرین ، مردم ، نیروهای بسیجی و سپاه ناحیه امامت، در سه مرحله دهه کرامت ، دهه امامت و ولایت و دهه محرم ، بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل افزود : علاوه بر این بسته های معیشتی ، پخت و توزیع بیش ۸۵ هزار پرس غذای گرم ، تهیه و اهداء ۱۳ سرویس جهیزیه به زوجهای نیازمند ، ذبح بیش از ۴۰۰ رأس گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان ، در طول این سه دهه انجام شده است.
وی گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از هزار بسته در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور کمک به بیماران کرونایی نیازمند توسط گروه های جهادی و پایگاههای همیاران سلامت توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد : همانطور که فرمانده سپاه عاشورای استان تأکید کردند ، این طرح و جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع بین نیازمندان واقعی ، تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
وی گفت : با همکاری بین نیروهای بسیج ، پایگاههای مقاومت ، هیئت امنای مساجد و معتمدین محلی ، از همان مراحل اول طرح کمک های مؤمنانه ، نیازمندان واقعی و اصلی را شناسایی کرده ایم تا این کمک ها در مسیر درست توزیع شود و بتواند باری از دوش خانواده های آسیب پذیر بردارد.