تمدید ثبت نام آزمون وکالت و کارشناس رسمی/زمان برگزاری آزمون به تعویق افتاد
تمدید ثبت نام آزمون وکالت و کارشناس رسمی/زمان برگزاری آزمون به تعویق افتاد
مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش قلم پرس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون های کارشناسان رسمی و وکالت قوه قضائیه به استناد مصوبه هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ  ۲۵ مرداد مبنی برعدم امکان برگزاری این آزمون ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ شهریور زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه به روز پنجشنبه مورخ  ۲۲ مهر و آزمون وکالت قوه قضائیه به روز جمعه ۲۳ این ماه موکول شد.

با توجه به تعویق زمان برگزاری این آزمونها به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۰ تا روز ۱۳ شهریور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اصلاحیه مورخ ۹ مرداد آزمون کارشناسان رسمی و اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه، به درگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلا  ثبت‌نام خود را تکمیل نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا مهلت اعلام شده، بجز عکس، سایر اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا