تمجید یورو اسپورت از تیم اسکرا با حضور میلاد عبادی‌پور
تمجید یورو اسپورت از تیم اسکرا با حضور میلاد عبادی‌پور

به گزارش ایسنا، بازی دوم مرحله نیمه نهایی والیبال پلاس لیگا لهستان برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت تیم اسکرا بلخاتوف به مصاف زاکسا رفت.  این رقابت در حالی پیگیری شد که در بازی اول تیم زاکسا توانسته بود با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و درصورت پیروزی در بازی دوم می‌توانست به راحتی به […]

به گزارش ایسنا، بازی دوم مرحله نیمه نهایی والیبال پلاس لیگا لهستان برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت تیم اسکرا بلخاتوف به مصاف زاکسا رفت.  این رقابت در حالی پیگیری شد که در بازی اول تیم زاکسا توانسته بود با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و درصورت پیروزی در بازی دوم می‌توانست به راحتی به فینال این رقابت‌ها صعود کند. 

تیم اسکرا که از حضور میلاد عبادی‌پور بهره می‌برد در بازی دوم به حریف باج نداد و در یک بازی بسیار زیبا توانست حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

این پیروزی برای یاران میلاد عبادی‌پور در حالی به دست آمد که زاکسا مدعی شماره یک قهرمانی پلاس لیگا لهستان و فینالیست لیگ قهرمانان اروپاست.

بعد از این پیروزی ارزشمند یورو اسپورت در گزارشی از عملکرد درخشان تیم اسکرا نوشت و بازی بازیکنان اسکرا را تمجید کرد. یورو اسپورت از این رقابت به عنوان یک بازی عالی نام برد و علاقه‌مندان را به دیدن بازی سوم این دو تیم تشویق کرد.

یورو اسپورت نوشت: تیم اسکرا موفق شد در بازی دوم از زاکسا انتقام بگیرد. بازیکنان زاکسا در ست دوم عملکرد عالی داشتند و توانستند از اسکرا یک ست بگیرند اما زاکسا نتوانست عملکرد ست دوم خود را حفظ کند. 

یورو اسپورت در خصوص میلاد عبادی‌پور نوشت: میلاد عبادی‌پور موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد و توانست امتیاز آخر تیمش را بگیرد تا اسکرا موفق شود زاکسا قدرتمند را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم روز یک شنبه ۲۲ فروردین در بازی سوم رو به روی یک دیگر قرار خواهند گرفت و هر تیم در صورت پیروزی به فینال این لیگ صعود خواهد کرد.

انتهای پیام