تلاش‌ بدون چشم‌داشت گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند است
تلاش‌ بدون چشم‌داشت گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند است

[ad_1] فرماندار ورزقان با بیان اینکه جهادگران عزیز با نیت خالص به انجام وظایف خود نسبت به همنوع در جهت رفع‌ محدودیت ها و مشکلات تلاش می‌کنند، گفت: جهاد حرکتی الهی و اجری عظیم است که باعث خودسازی و انسان سازی می‌شود. مهدی نعمتی در رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان ورزقان که به‌ مناسبت هفته بسیج […]

[ad_1]

فرماندار ورزقان با بیان اینکه جهادگران عزیز با نیت خالص به انجام وظایف خود نسبت به همنوع در جهت رفع‌ محدودیت ها و مشکلات تلاش می‌کنند، گفت: جهاد حرکتی الهی و اجری عظیم است که باعث خودسازی و انسان سازی می‌شود.

مهدی نعمتی در رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان ورزقان که به‌ مناسبت هفته بسیج سازندگی در سپاه ناحیه ورزقان برگزار شد، اظهار داشت: معلمان و مربیان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند که پس از انقلاب و‌ در دوران دفاع‌ مقدس نیز این حضور در عرصه‌های مختلف ثمر بخش بوده است.

 
وی ضمن تشکر از زحمات گروه‌های جهادی اظهار داشت: اعضای گروه‌های جهادی بدون کوچکترین چشم‌داشتی برای رفع کمبودها در مناطق محروم تلاش می‌نمایند که این تلاش‌ها در نظر خداوند متعال اجری عظیم دارد.
 
فرماندار ورزقان، خطاب به جهادگران عنوان کرد: بالابردن اعتماد به نفس در بین مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و بدینوسیله فعالیت‌های جمعی و مشارکت مردم را بالا ببرید و در جهت توانمندسازی آنان تلاش کنید؛ چرا که صورت پای کار آمدن اقشار مردم و نهادینه شدن تفکر خودباوری در جامعه و ارتقاء هم افزایی و همدلی مشکلات مردم و جامعه کاهش خواهد یافت.
 
وی ضمن قدردانی از اهتمام سپاه ناحیه ورزقان، افزود: دولت سیزدهم، دولتی عدالت محور است که در جهت رفع محرومیت‌ها و ارتقاء سطح زندگی مردم گام‌های اساسی و استوار برداشته که این اقدامات با نیت خالص و فعالیت گروه‌های جهادی توأم با تبیین دستاوردهای نظام و بصیرت افزایی، برای مردم ملموس‌تر خواهد شد.
 
سرهنگ پاسدار سیابی فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز در این رزمایش با تأکید بر اهمیت گروه‌های جهادی، در خصوص روند فعالیت گروهای جهادی شهرستان مطالبی را بیان کرد.
 

[ad_2]