تقی‌زاده: نشست‌های تخصصی با جوانان موجب شکوفایی جوانان خواهد شد
تقی‌زاده: نشست‌های تخصصی با جوانان موجب شکوفایی جوانان خواهد شد

[ad_1] تقی‌زاده: نشست‌های تخصصی با جوانان موجب شکوفایی جوانان خواهد شد معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری نشست‌ها تخصصی موجب شکوفایی جوانان و بهبود شرایط کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و پژوهشی آنها می شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور […]

[ad_1]

تقی‌زاده: نشست‌های تخصصی با جوانان موجب شکوفایی جوانان خواهد شد


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری نشست‌ها تخصصی موجب شکوفایی جوانان و بهبود شرایط کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و پژوهشی آنها می شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در وبینار تخصصی گفت و شنود جوانان حضور یافت.

این جلسه وبیناری به ریاست وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و گزارش تفصیلی جلسات تخصصی گفت شنود جوانان با فرماندار شهرستانهای استان ارائه شد.

تقی‌زاده در گزارش خود گفت: ۱۰ شهرستان استان تاکنون ۱۸ نشست تخصصی گفت و شنود جوانان را برگزار کرده‌اند که شهرستان تبریز به لحاظ دارا بودن بیشترین فراوانی جمعیت استان، ۱۰ نشست برگزار کرده است و هر یک از شهرستان‌های هشترود، مراغه، آذرشهر، مرند، چاراویماق، عجب شیر، شبستر و بستان‌آباد، یک نشست تخصصی گفت و شنود جوانان را در دو ماه اخیر برگزار کرده‌اند.

تقی‌زاده افزود: امیدوارم برگزاری این نشست‌ها موجب شکوفایی جوانان و بهبود شرایط کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و پژوهشی آنها شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]