تقدیر شهردار منطقه ۳ تبریز از کارکنان امور ارتباطات منطقه
تقدیر شهردار منطقه ۳ تبریز از کارکنان امور ارتباطات منطقه

[ad_1] شهردار منطقه۳ تبریز در دیدار با کارکنان امور ارتباطات منطقه، روز جهانی ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با همکاران این حوزه ضمن تبریک این روز، از تلاشگران روابط عمومی منطقه تجلیل و قدردانی کرد. وی […]

[ad_1]

شهردار منطقه۳ تبریز در دیدار با کارکنان امور ارتباطات منطقه، روز جهانی ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با همکاران این حوزه ضمن تبریک این روز، از تلاشگران روابط عمومی منطقه تجلیل و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه امروز مجموعه مدیریت شهری بیش از هر زمانی نیازمند تعامل و همگرایی با شهروندان است و روابط عمومی می تواند در ایجاد این تعامل نقش بسیار اساسی داشته باشد، اظهار کرد: تلاش و کوشش کارکنان امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ در انجام وظایف محوله سازنده و مثبت بوده در عین حال وظیفه خطیری بر عهده فعالان عرصه ارتباطات شهرداری است.
شهردار منطقه ۳ گفت: مدیریت شهری به عنوان عنصری اثرگذار و فعال در زندگی روزمره شهروندان، از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین نیاز را به متخصصان ارتباطات دارد.
پورخردمند ادامه داد: ایجاد، حفظ و استمرار فهم دوطرفه میان شهروندان و شهرداری کارکرد مهمی است که از متخصصان روابط‌عمومی انتظار انجام آن می‌رود تا آن‌چه در شهر اتفاق می‌افتد، به‌درستی برای شهروندان تبیین شود.
وی افزود: در واقع باید گفت مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد اعتماد بین مدیران و شهروندان و معرفی انگیزه ها و اهداف شهرداری در راستای ایجاد فضای همیاری و همکاری بین شهروندان و مدیریت شهری است که نتیجه آن استفاده بهینه از ظرفیت های شهر و امکانات و پتانسیل های موجود در آن است که امیدواریم بتوانیم با همراهی شهروندان به آنچه مدنظر داریم، برسیم.  

[ad_2]